Житлово-комунальне господарство

 ____________________________________________________________________

 

З метою належної та своєчасної підготовки котелень та теплових мереж до роботи в осінньо-зимовому переоді 2018-2019 років, попередженню технологічних порушень та аварій на енергетичному обладнанні період проходження опалювального періоду, інспекція Держенергонагляду пропонує виконати наступні заходи:

- забезпечити накопичення палива у відповідності до технологічних потреб;

- привести схеми зовнішнього електропостачання споживачів до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- укомплектувати енергетичні установки необхідним аварійним запасом матеріалів;

- підготувати машини та механізми до роботи в умовах низьких температур;

- провести ремонт обладнання електричних і теплових установок, та мереж у необхідних обсягах;

- провести випробування та налагодження обладнання електричних та теплових установок і мереж;

- провести промивку трубопроводів теплових мереж, центральних теплових пунктівсистем теплопостачання;

- розробити експлуатаційні режими роботи систем теплопостачання;

- перевірити пристрої релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об'єктів до  вимог нормативної та проектної документації;

- провести протиаварійні тренування з персоналом, який експлуатує теплові установки та мережі;

- укомплектувати робочі місця оперативною та технічною документацією;

- забезпечити введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності;

- скласти акти готовності систем теплопостачання до опалювального сезону. 

Копію розроблених заходів та розпорядчого документу, яким ці заходи вводяться в дію необхідно надати до Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області у термін до 15.06.2018 на адресу 79071, м. Львів, провулок Скнилівський 1-й, 10а, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З метою належної та своєчасної підготовки споживачів теплової енергії до осінньо-зимового періоду 2018-2019 років, попередженню відмов енергопостачання, інспекція Держенергонагляду пропонує повідомити Ваших споживачів теплової енергії про необхідність виконати до початку осінньо-зимового періоду наступні заходи:

- розробити та затвердити відповідним розпорядчим документом заходи по підготовці підпорядкованих енергетичних господарств до роботи в осінньо-зимового періоду 2018-2019 років;

- своєчасно провести ремонтні роботи на теплових установках та мережах;

- провести навчання персоналу, що обслуговує енергетичні установки;

- привести схеми електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- виконати промивку трубопроводів теплових мереж внутрішньобудинкових систем теплопостачання;

- перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан теплових пунктів, рамок управління внутрішньобудинковою системою опалення, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об'єктів та під'їздів житлових будинків.

Окремо рекомендуємо:

- провести протиаварійні тренування з відповідним технічним персоналом;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- переглянути та за необхідності внести зміни до Положення про взаємовідносини між споживачем та електропередавальною організацією стосовно оперативного керування електрогосподарством, у тому числі при включенні автономних електростанцій.

________________________________________________________________________

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА до Публічного Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів Стрийського району від 01 січня 2018р.

___________________________________________________________________________________________________________ 

Україна

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ   СТРИЙСЬКОЇ   РАЙОННОЇ   ДЕРЖАВНОЇ   АДМІНІСТРАЦІЇ

     _7 березня___2018                                                                 № ___203____

Стрий

Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля

Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про благоустрій населених пунктів”, Указу Президента України від 6 серпня 1998 року № 855/98 „Про День довкілля”, розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 5 березня 2018 року №191 «Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля» та з метою поліпшення стану довкілля, благоустрою населених пунктів району, створення нових лісових насаджень, очищення водних джерел, збереження природо-заповідних об’єктів, упорядкування сміттєзвалищ, поширення екологічних знань, покращення естетичного та санітарного стану прибудинкових територій і об’єктів масового перебування та відпочинку населення:

1. Провести в районі з 12 березня до 5 квітня 2018 року місячник озеленення, прибирання та благоустрою.

2. Провести в районі 24березня 2018 року загальнорайонну толоку.

3.Створити організаційний комітет для проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля та затвердити його склад згідно із додатком 1.

4.Організаційному комітету надавати допомогу в проведенні заходів місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.

5. Затвердити заходи з проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля згідно із додатком 2.

6. Селищному, сільським головам:

6.1.Створити відповідні територіальні робочі групи, до складу яких ввести депутатів, представників громадсько-політичних організацій, керівників підприємств, установ та організацій .

6.2.Розробити заходи, довести конкретні завдання виконавцям по видах і обсягах робіт на закріплених територіях та об'єктах благоустрою і встановити контроль за їх виконанням.

6.3.При потребі оформляти протоколи про притягнення посадових осіб та громадян до адміністративної відповідальності за порушення Правил благоустрою.

6.4.Щосереди до 17.00 год. інформувати управління економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації про виконання заходів згідно із додатком 3.

6.5.Стрийській дільниці філії "Сколівський райавтодор» та філії «Стрийська ДЕД» щосереди подавати в управління економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації інформацію про виконання заходів згідно із додатком 4.

7.Відповідальним особам з числа працівників райдержадміністрації та керівників підрозділів закріплених за селищною, сільськими радами надавати допомогу в організаційному виконанні заходів.

8.Сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації забезпечити широке висвітлення місячника озеленення, прибирання та благоустрою населених пунктів району та Дня довкілля.

9.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Кащука Л.М.

                  Голова                                                                                         В.Б.Зубрицький

                                                                                                       Додаток 1

                                                                                                                 до розпорядження                                                                                                                                                                 голови райдержадміністрації

                                                                                                                 07.03.2018 № 203

                                                                                 Склад

організаційного комітету для організації проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля

КАЩУК

Любомир Мирославович

перший заступник голови районної державної адміністрації, голова організаційного комітету

МЕЛЕНЬ

Оксана Остапівна

заступник голови районної державної адміністрації, заступник голови організаційного комітету;

САФЯН

Оксана Ігорівна

завідувач сектору житлово-комунального господарства та інфраструктури управління економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості районної державної адміністрації, секретар організаційного комітету;
Члени оргкомітету

ГРЕСЬКІВ

Тарас Васильович

голова   Асоціації сільських та селищної рад району (за згодою)

ПИЩИК

Микола Іванович

начальник відділу освіти районної державної адміністрації;

КУРИЛИШИН

Людмила Миколаївна

начальник відділу з питань культури, туризму,охорони культурної спадщини, культурних цінностей, національностей та релігій районної державної адміністрації;

ВАСИЛИШИН

Михайло Миколайович

головний лікар Стрийської центральної районної лікарні (за згодою);

Вільшинський

   Юрій          Богданович                                                    

керівник апарату райдержадміністрації;

Пеленичка

Надія Володимирівна

завідувач секторуінформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації;

Павлів

Ростислав Йосипович

директор Державного підприємства «Стрийське лісове господарство» (за згодою);

МаТВІЙЦІВ

Роман Любомирович

голова постійної комісії з питань земельних відносин, екології, сільського господарства, промисловості, транспорту, і доріг Стрийської районної ради (за згодою);

Рокунець

Тарас Володимирович

начальникуправління Держпродспоживслужби в Стрийському районі (за згодою);

ЦИПУК

ЄвгенЄвстахович

начальник організаційного відділу апарату районної державної адміністрації;

Чорна

Галина Зіновіївна

начальник управління економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості районної державної адміністрації.

                       Перший заступник голови                                                      Л.М.Кащук

                                                                   

                                    Додаток 2

                                                                                                                 до розпорядження                                                                                                                                                                 голови райдержадміністрації

                                                                                                                  07.03.2018 № 203

ЗАХОДИ

з проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля

№ п/п Назва заходу Відповідальний за виконання Термін виконання
1 Провести наради з керівниками підприємств установ та організацій всіх форм власності на підвідомчій території та розробити заходи по озелененню населених пунктів і Дня довкілля Селищний, сільські голови 13.03.2018
2 Організувати та провести очистку, парків, скверів та майданів Селищний, сільські голови, директори шкіл і Народних домів 30.03.2018
3 Впорядкувати пам’ятники та символічні могили борців за волю України Селищний, сільські голови, директори шкіл і Народних домів 30.03.2018
4 Провести весняну обрізку і побілку дерев Селищний, сільські голови 30.03.2018
5 Провести прибирання прибережних смуг та рік і водоймищ від сміття, розчистку та впорядкування водних об’єктів

Селищний, сільські голови, Дрогобицьке управління водного господарства Львівського облводгоспу

30.03.2018
6

Провести впорядкування територій кладовищ

Селищний, сільські голови 30.03.2018
7 Для озеленення населених пунктів підготувати посадковий матеріал та погодити площі під озеленення та заліснення Державне підприємство „Стрийське лісове господарство”, ДЛПЛГП «Галсільліс», ДП «Сколівський лісгосп» 30.03.2018
8 Привести в належний санітарний стан власні та прилеглі території. Заборонити спалювання сухостою та сміття. Стрийській дільниці філії "Сколівський райавтодор», філія “Стрийська ДЕД”, селищний, сільські голови, державне підприємство „Стрийське лісове господарство”, ДП «Сколівський лісгосп», ДЛПЛГП «Галсільліс» 30.03.2018
9 Організувати упорядкування територій лісництв та ліквідацію їх засмічень Державне підприємство „Стрийське лісове господарство”, ДЛПЛГП «Галсільліс», ДП «Сколівський лісгосп» 30.03.2018
10

Привести в належний

санітарний стан полоси відводу доріг, автопавільйони і зупинки. Здійснити очистку від заростання та посадку дерев вздовж смуг відводу автомобільних доріг загального користування

Стрийській дільниці філії "Сколівський райавтодор», філія “Стрийська ДЕД”, керівники підприємств, селищний, сільські голови 30.03.2018
11 Провести ремонт перил на мостах, відновити дорожні знаки Стрийській дільниці філії "Сколівський райавтодор», філія “Стрийська ДЕД”, селищний, сільські голови 30.03.2018
12 Забезпечити участь в акціях осіб, зареєстрованих у центрах зайнятості. Активізувати роботу, щодо організації безкоштовних, тимчасових робіт з благоустрою територій населених пунктів Стрийський міськрайонний центр зайнятості, селищний, сільські голови Протягом акції

                   Перший заступник голови                                                                              Л.М.Кащук

 

________________________________________________________________________________________

Про хід підготовки територіально-господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

 


    ДО УВАГИ  ЖИТЕЛІВ СЕЛА ДУЛІБИ!

Відповідно до рішення виконавчого комітету Дулібської  сільської ради від  22 лютого 2017 р.№3 «Про коригування  на житлово-комунальні  послуги (послуги водопостачання, з утримання будинків  та прибудинкових територій) вивіз твердих побутових відходів з 1 березня 2017 р. с. Дуліби  встановлено  тарифи на послуги  для споживачів у таких розмірах:

-          водопостачання за 1 м3 води в (в т.ч. ПДВ):

-           населення -10,70 грн.;

-           бюджетні установи, організації - 11,72 грн.;

-           інші споживачі  - 13,10 грн.;

-          утримання будинків та прибудинкових територій за 1 м2 (в т.ч. ПДВ) :

-           вул. Робітнича.  11,13,15   - 1,45 грн. за кв.м;

-          вул. Заводська, 13,15,17,19,21 - 0,66 грн. за 1кв.м;

-           вул. Заводська, 23 - 1,19 грн. за 1 кв.м;

-           вул. Шевченка, 246,246а,246б - 1,36 грн. за 1кв.м.

 -     з вивозу твердих побутових відходів (з ПДВ):

 -     бюджетні установи ,організації   - 158,35 грн. за 1 м3;

 -     підприємці - 144,10 грн. за 1 м3;

 -     інші споживачі - 165,24 грн. за 1 м3

      Відповідно до рішення виконавчого комітету Дулібської сільської ради № 2 від  22 лютого 2017 р. відділення послуги з вивозу твердих побутових відходів із структури послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. Плату за вивіз твердих  відходів  з 01.03.2017 р. проводи ФОП «Колега М.І.» згідно представлених списків Дулібської сільської ради (зареєстровані особи) в багатоквартирних житлових будинків  по вул. Шевченка 246,246а,246б, Заводська. 13,15,17,19,21,23, Робітнича 11,13,15 та по вул. Польовій встановити тарифи :

      - з вивозу твердих побутових відходів (з ПДВ):

      - для  власників  приватних будинків  - 7,50 грн. з  чоловіка;

      - для власників багатоповерхових будинків та вул. Польова - 8,50 грн. з чоловіка.         

                                                                               Виконком Дулібської сільської ради


    ДО УВАГИ  ЖИТЕЛІВ СЕЛА УГЕРСЬКА!   

      Відповідно   до   рішення   виконавчого   комітету   Угерської    сільської   ради  від 27 лютого 2017р.№5  «Про коригування  на житлово-комунальні  послуги (послуги водопостачання, водовідведення, вивіз з твердих побутових відходів) з 01 березня 2017р. в с.Угерсько  встановлено  тарифи на послуги  для споживачів у таких розмірах:

-          водопостачання за 1 м3 води (в т.ч. ПДВ):

-           населення -10,70 грн.;

-           бюджетні установи ,організації - 11,72 грн.;

-           інші споживачі - 13,10 грн.;

-          Водовідведення за 1 м3  стоків ( в т.ч.ПДВ):

-          населення  - 6,24 грн.;

-          бюджетні установи - 19,20 грн.;

-          інші споживачі - 22,80 грн.;

-          вивіз твердих побутових відходів за 1 м3 (в т.ч.ПДВ):

-          бюджетні установи - 158,35 грн.;

-          підприємці -               144,10 грн.;

-          інші споживачі  -        238,27 грн.;

 -     населення    -            87,45 грн., з 1 чоловіка 7,50 грн.                

                                                               Виконком Угерської  сільської ради


ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів

с. Стрілків                                                                             « 01 » березня   2017 р.

         ФОП Колега Мар’яна Ігорівна, що діє на підставі Державної реєстрації (далі - Виконавець), з однієї сторони, і  

_____________________ власник ( орендар, наймач) будинку ( квартири)   в селах Стрийського району, Львівської області,  де ФОП «Колега М.І.» визнано Виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів (далі - Споживач) і забезпечується послугою вивезення побутових відходів,  з другої сторони, уклали цей Публічний договір про наступне:

1. Предмет Договору

1.1. Споживач доручає виконати та оплачує, а Виконавець, керуючись вимогами чинного законодавства про відходи, діючих санітарних правил утримання території населених пунктів, правил надання послуг із збирання та вивезення побутових відходів, ст.ст. 633,642 Цивільного кодексу України. Інших нормативних, розпорядчих  та регуляторних актів,  надає Споживачу послуги з вивезення побутових відходів.

1.2. Даний Договір  публічно доводиться до відома усіх Споживачів шляхом його публікації у офіційному друкованому засобі масової інформації – газеті« Рідне поле» та/ або іншим доступним засобом. Текст Договору доступний Споживачам в мережі Інтернет на Офіційному сайті Стрийської районної адміністрації (htt:/ http://stryi-rda.gov.ua//).

2. Перелік та вартість послуг

2.1. Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення побутових відходів.

2.2. Послуги з вивезення побутових відходів надаються за контейнерною та безконтейнерною схемами.

2.3. Для вивезення побутових відходів Споживача Виконавець надає спеціально обладнаний автомобіль (сміттєвоз) за адресою та в час, визначений графіком  вивезення відповідно до п.2.4 даного договору.

2.4. Побутові відходи вивозяться Виконавцем планово-регуляторним способом, виключно на підставі графіку та схеми вивезення погоджених відповідним органом місцевого самоврядування за нижченаведеною формою.

Населений пункт  (села)       Дні тижня місяця

Час вивезення

години

Ланівка, Райлів, Верчани, Підгірці, Комарів 1-й , 3-й понеділок з 08 до 17
Н.Стинава, Любинці, Дашава, Сихів 1-й , 3-й вівторок з 08 до 17
Довге, Станків, Фалиш 1-ша середа, 3-й вівторок з 08 до 17
Олексичі, Гайдучина, Ярушичі,  Йосиповичі, 1-ша, 3-я середа  з 08 до 17
Нежухів, Братківці, Дуліби 1-й , 3-й  четвер з 08 до 17
Лисятичі, Пукеничі, Луги, Кути, В.Стинава, Конюхів, Колодниця 1-ша, 3-я  п’ятниця   з 08 до 17
Гірне,Завадів, Голобутів 2-й, 4-й понеділок з 08 до 17
Стрілків, Лотатники, Бережниця, Угольна, Добрівляни, П”ятничани, Воля Задеревацька, Задеревач 2-й, 4-й вівторок з 08 до 17
Розгірче, Семигинів, Жулин, Дружба, Долішнє,Горішнє, Н.В.Лукавиця 2-а, 4-а середа з 08 до 17
Угерсько, Кавське, Заплатин, Вівня, В.Дідушичі 2-й, 4-й четвер з 08 до 17
Слобідка, Миртюки, М.Дідушичі, Дуліби, Грабовець 2-а, 4-а п’ятниця з 08 до 17
Подорожнє, Лани-Соколівські, Зарічне 3-я середа, 1-й понеділок з 08 до 17
Загірне, Піщани, Ходовичі, Стриганці 2-й вівторок, 4-а середа з 08 до 17
Довголука, Воля Довголуцька, Монастирець 1-й вівторок ,4(5)-а п’ятниця з 08 до 17

2.5. Завантаження відходів здійснюється Виконавцем.

2.6.Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення побутових відходів, визначаються Виконавцем.

2.7.Вартість послуг визначається тарифом, погодженим відповідним органом місцевого самоврядування та розраховується виходячи з кількості мешканців, зареєстрованих за даною адресою, та становить 7,50 грн. з одного мешканця на місяць.

2.8..Споживач  оплачує  Виконавцю за  вивіз  твердих  побутових відходів  згідно квитанції. Квитанція, складена на підставі цього Договору, є свідченням фактичного надання Послуг та є підставою для оплати.

2.9. При зміні вартості палива, збільшення розміру мінімальної заробітної плати, збільшення вартості послуг сміттєзвалища буде проводитись коригування вартості послуг.             

3.0.В місцях, де не встановлені контейнери, вивезення твердих відходів здійснюється за безконтейнерною схемою. При цьому споживач зобов’язаний з 7.00 до 8.30 години виставити закриті ємності з відходами ( мішки) місткістю не більше 0,12 куб. метра біля житлового будинку (земельної ділянки), в місцях де немає розвороту та проїзду для сміттєвоза споживач зобов’язаний доставити ємкість з відходами до проїзної частини дороги;

3. Вимірювання обсягу та визначення якості послуг 

3.1. Обсяг надання послуг розраховується виконавцем на підставі норм, затверджених рішенням відповідної сільської ради, а також відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070.

3.2. Розрахунок обсягу і вартості послуг здійснюється згідно з Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів. 

4. Оплата послуг

4.1.  Розрахунковим періодом є квартальний місяць.

4.2. Оплата послуг здійснюється  щоквартально. Платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа періоду, що настає за розрахунковим.

4.3. Послуги оплачуються в безготівковій форміна поточний рахунок Виконавця:

р/р №26004053823439 у ПАТ  КБ « Приватбанк», МФО 325321, ІПН 3204204283 в відділенні Укрпошти, Ощадбанку або відділенні банківської установи, система Приват24.

4.4. У разі потреби виконавець здійснює перерахунок вартості фактично наданих послуг та повідомляє споживачеві про його результати в строк, встановлений законодавством України.

4.5. У разі зміни вартості послуги Виконавець повідомляє не пізніше ніж за 15 днів про це Споживачеві із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань.

4.6. За наявності пільг, передбачених законодавчими актами, споживач подає виконавцю письмову заяву з документами, що підтверджують право на отримання пільги. Споживач для отримання субсидій звертається у відділ Соціального захисту населення.

4.7. Відсутність сплати згідно Публічного Договору за вивіз сміття із спеціалізованою організацією є порушенням, за яке настає відповідальність згідно Кодексу України про адміністративне правопорушення та тягне за собою штраф на громадян від 340 грн. до 1360 грн.

5.Права та обов’язки споживача

5.1. Споживач має право на:

1) одержання достовірної та своєчасної інформації про послуги з вивезення відходів, зокрема про їх вартість, загальну суму місячної плати, структуру тарифів, норми надання послуг і графік вивезення відходів;

2) усунення Виконавцем недоліків у наданні послуг у п’ятиденний строк з моменту звернення Споживача;

3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів сім’ї на підставі письмової заяви і документа, що підтверджує його відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання).

5.2. Споживач зобов’язується:

1) оплачувати в установлений Договором строк надані йому послуги з вивезення відходів;

2) сприяти виконавцю у наданні послуг в обсязі та порядку, передбачених цим Договором;

3) не перешкоджати вільному доступу виконавця до місць розташування контейнерних майданчиків;

4) забезпечити належне збирання та зберігання відходів.

5) не допускати завантаження в автомобіль Виконавця великогабаритних предметів, будівельних відходів, вибухонебезпечних, легкозаймистих, їдких, отруйних та радіоактивних речовин, опалого листя;

6) в разі зміни кількості зареєстрованих  осіб, Споживач повинен протягом 10 днів письмово сповістити про це Виконавця, з наданням підтверджуючих документів.

6.Права та обов’язки Виконавця

6.1. Виконавець має право вимагати від споживача:

1) споживач зобов’язаний доставити ємкість з відходами до проїзної частини дороги в місцях де немає розвороту та проїзду для сміттєвоза;

2) своєчасно збирати  та належним чином перевозити відходи;

3) забезпечувати збирання побутових відходів, відповідно до вимог чинного законодавства;

4) має право на опрацювання персональних даних споживача, необхідних для надання послуг. 

6.2. Виконавець зобов’язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та цього Договору;

2) збирати і перевозити відходи спеціально обладнаними для цього транспортними засобами;

3) перевозити відходи на Стрийське сміттєзвалище;

4) надавати своєчасну та достовірну інформацію про тарифи на надання послуг, умови оплати, графік вивезення відходів;                                                                                                                                                                                       5) зменшувати розмір плати за послуги в разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі його письмової заяви та документа, що підтверджує його/їх відсутність

7.Відповідальність сторін за невиконання умов Договору

Споживач несе відповідальність згідно із законом і цим Договором за:

1) несвоєчасне внесення плати за послуги;

2) невиконання зобов’язань, визначених цим Договором і законом.

 Виконавець несе відповідальність за:

1) невиконання зобов’язань, визначених цим Договором і законом. 

8.Форс‑мажорні обставини

8.1 Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуги відповідно до умов цього Договору. 

8.2. При несприятливих погодніх умовах (туман,буревії, штормове попередження, ожеледь, снігові замети і.т.і), за яких забороняється чи обмежується рух транспортних засобів, термін виконання зобов’язань по цьому договору подовжується на термін дії вищезазначених обставин.

9. Порядок укладення та строк дії цього Договору

9.1. Цей Договір є підставою для появи публічно-правових взаємовідносин ФОП Колега М.І. з усіма без винятку Споживачами, які підпадають під цю категорію (згідно преамбули даного Договору).

9.2. Згідно ч.2 ст.642 ЦК України оплата послуг з вивезення твердих побутових відходів є прийняттям Споживачем публічної пропозиції ФОП Колега М.І. про укладення цього Договору.

9.3. Для Споживачів, які у майбутньому мають намір користуватися послугами ФОП Колега М.І.  за цим Договором, Договір набуває чинності з дати першої оплати за надані послуги. Окрім того, Споживачі можуть  подати письмову заяву про приєднання до даного Договору з метою вивезення твердих побутових відходів Споживача. Разом із заявою додаються:

а) документ, що посвідчує особу Споживача та його місце проживання за даною адресою;

б) довідка про присвоєння ідентифікаційного коду Споживача (за наявності);

в) документ, що підтверджує право на пільги (за наявності).

У разі подання Споживачем вищезазначеної заяви Договір набуває чинності з дати подачі такої заяви.

9.4. Зміни, що вносяться з ініціативи Виконавця підлягають офіційному оприлюдненню згідно пункту 1.2. цього Договору.

9.5.  Цей Договір укладається зг. п. 3 ст. 205. ст. ст. 633,642,643 Цивільного кодексу України та набуває чинності з

01 квітня 2017 року і діє до повного виконання обов’язків Сторонами та вважається щорічно продовженим,  якщо жодна із Сторін не повідомить іншу про протилежне.

10. Місцезнаходження та реквізитиВиконавця

ФОП Колега Мар’яна Ігорівна

Місцезнаходження: 82460, Львівська обл., Стрийський р-н, с. Стрілків, вул. Горішня,30 (заїзд  з с. Фалиш)

Поштова адреса: 82400, Львівська обл.., м. Стрий, вул. Заньковецької,23

р/р 26004053823439 в  ПАТ КБ  „Приватбанк» МФО 325321

ІПН 3204204283  Тел/факс (03245) 32-584

       ФОП__________________ М.І. Колега                                                      

                   М.П.

 Інформація з вивезення ТПВ