Консультації з громадськістю

Для ознайомлення громадськості

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХІМПРОДУКТ" 39106195

________________________________________________________________________________________________

Додаток 3
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Реєстру, не зазначається суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 4771
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності)


ОГОЛОШЕННЯ

про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля
Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення, збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності.


1. Планована діяльність

Планованою діяльністю передбачається будівництво очисних споруд на ЛВДС
«Сколе» АТ «Укртранснафта» (с. Козьова, Стрийського району, Львівської області). Передбачається влаштування комплексу очисних споруд для приймання та очищення виробничо-дощових стічних вод ЛВДС «Сколе», та влаштування нових окремих очисних споруд господарсько-побутових стічних вод для відокремленого очищення стічних вод від ЛВДС «Сколе» й стічних вод від житлових селищ №№1, 2, школи-ліцею с. Козьова. Згідно з технічними умовами, наданими АТ «Укртранснафта», скид очищених стоків від очисних споруд ЛВДС «Сколе» та від очисних споруд житлових селищ №№1, 2 і школи- ліцею с. Козьова здійснюється у різні нитки існуючої системи скидних трубопроводів випуском, що відводиться у р. Оряву (ліва притока р. Опір). Конструктивне вирішення влаштування існуючої гідротехнічної споруди випуску очищених стоків, в тому числі ниток скидних трубопроводів (згідно Акту огляду від 01.11.2023), виконано у спосіб, який дозволяє цю гідротехнічну споруду використовувати для розмежованого скиду очищених стоків від двох окремих очисних споруд, які обслуговують двох користувачів (ЛВДС «Сколе» та житлові селища №№1, 2 і школу-ліцей с. Козьова). Приєднання до існуючої мережі скидних трубопроводів виконується в районі розташування майданчиків

проектованих очисних споруд, з урахуванням чинних будівельних норм та стандартів і з дотриманням вимог технічних умов, наданих АТ «Укртранснафта». Планованою діяльністю також передбачено переукладання поліетиленовими трубами існуючих зношених (сталевих) каналізаційних напірних мереж від школи-ліцею с. Козьова. Передбачається перехоплення струмків, потрапляючих на промислову територію ЛВДС
«Сколе» із гірського схилу, їх каналізування (прокладання відокремленої закритої мережі) в межах території підприємства. Даний захід передбачається для уникнення потрапляння вод струмків у мережу виробничо-дощової каналізації, й відповідного забруднення. Нові очисні споруди виробничо-дощових стоків ЛВДС «Сколе» влаштовуються на заміну технічно та морально застарілої існуючої системи водовідведення та уловлення залишків нафти виробничо-дощових стоків ЛВДС «Сколе», яка не спроможна забезпечити нормативні вимоги по забезпеченню наданої функції. Нові очисні споруди господарсько-побутових стічних вод від ЛВДС «Сколе» й від житлових селищ №№1, 2 та школи-ліцею с. Козьова влаштовуються на заміну технічно та морально застарілих існуючих очисних споруд (станція біологічної очистки (СБО) стічних вод з аеробною стабілізацією осаду), що складаються з таких основних об’єктів: компактної установки КУ-200 з муловими майданчиками та насосної станції з приміщенням фільтрів, які розміщені на території ЛВДС «Сколе». Для забезпечення зручності та безпеки експлуатації, можливості проведення ремонтних робіт і прийняття оперативних заходів щодо запобігання аварійним ситуаціям або локалізації аварій передбачається облаштування додаткових проїздів із твердим покриттям до майданчиків очисних споруд.

(загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо), місце провадження планованої діяльності)


2. Суб’єкт господарювання

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" 31570412

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

Україна, 01010, місто Київ, вул.Острозьких Князів, будинок 32/2

місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)


3. Уповноважений орган, який забезпечує проведення громадського обговорення

Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. +38(032) 238-73-83 начальник відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки – Сорока Назарій Любомирович

(найменування уповноваженого органу, місцезнаходження, номер телефону та контактна особа)

4. Процедура прийняття рішення про провадження планованої діяльності та орган, який розглядатиме результати оцінки впливу на довкілля

Дозвіл на виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності"

(вид рішення про провадження планованої діяльності, орган, уповноважений його видавати нормативний документ, що передбачає його видачу)


5 . Строки, тривалість та порядок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на
довкілля, включаючи інформацію про час і місце усіх запланованих громадських слухань

Тривалість громадського обговорення становить 25 робочих днів з моменту офіційного опублікування цього оголошення (зазначається у назві оголошення) та надання громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової інформації, визначеної суб’єктом господарювання, що передається для видачі висновку з оцінки впливу на довкілля.
Протягом усього строку громадського обговорення громадськість має право подавати будь-які зауваження або пропозиції, які, на її думку, стосуються планованої діяльності, без необхідності їх обґрунтування. Зауваження та пропозиції можуть подаватися в письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) та усно під час громадських слухань із внесенням до протоколу громадських слухань. Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення

Громадські слухання відбудуться

1 Дата та час: 04.03.2024 11:00;
1
Лінк: https://meet.google.com/wmv-hahb-grs;
(зазначити дату, час, місце та адресу проведення громадських слухань)

6 . Уповноважений центральний орган або уповноважений територіальний орган, що забезпечує доступ до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої доступної інформації щодо планованої діяльності
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. +38(032) 238-73-83 начальник відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки – Сорока Назарій Любомирович

(зазначити найменування органу, місцезнаходження, номер телефону та контактну особу)

7 . Уповноважений центральний орган або уповноважений територіальний орган, до якого надаються зауваження і пропозиції, та строки надання зауважень і пропозицій
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. +38(032) 238-73-83 начальник відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки – Сорока Назарій Любомирович

(зазначити найменування органу, поштову та електронну адресу, номер телефону та контактну особу)

Зауваження і пропозиції приймаються протягом усього строку громадського обговорення, зазначеного в абзаці другому пункту 5 цього оголошення.


8. Наявна екологічна інформація щодо планованої діяльності

Звіт з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності на 491 аркушах.

(зазначити усі інші матеріали, надані на розгляд громадськості)


(зазначити іншу екологічну інформацію, що стосується планованої діяльності)

9 . Місце (місця) розміщення звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової інформації (відмінне від приміщення, зазначеного у пункті 6 цього оголошення), а також час, з якого громадськість може ознайомитися з ними


Козівська громада: 82631, Львівська область, Стрийський район, село Козьова, вулиця Європейська, будинок 46, тел. 03251-38623, Контактна особа: Голова – Щекун Василь Йосипович, дата, з якої громадськість може ознайомитися з документами - 13.02.2024

(найменування підприємства, установи, організації, місцезнаходження, дата, з якої громадськість може ознайомитися з документами, контактна особа)


{Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 824 від 14.09.2020, № 967 від 08.09.2023}

 ________________________________________________________________________________________________

 

Звіт ДП "Сколівський військовий лісгосп" за результатами післяпроєктного моніторингу впливу на довкілля

________________________________________________________________________________________________

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Товариство з обмеженою відповідальністю «Техномайн Інжиніринг»,
код ЄДРПОУ 37055299, керівник – Нагорний Павло Олександрович,
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання
Товариство з обмеженою відповідальністю «Техномайн Інжиніринг»,
юридична адреса: 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Павла Глазового, буд. 15-б;
E-mail: technomain.com.ua; тел.: 067-010-21-21.
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності
фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону).

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи .
Планована діяльність, її характеристика.
Передбачається будівництво нової автомобільно-залізничної з’єднувальної ділянки між двома автомобільними дорогами загального користування державного значення з перетином через р. Стрий у Стрийському районі, Львівська область, довжиною 11,7 км.
В частині проектних рішень присутня інформація, яка згідно затвердженого Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 09.06.2023 за № Н-239 «Про затвердження Переліку відомостей, які містять службову інформацію, що є власністю держави, і яким надається гриф "Для службового користування" у Державному агентстві відновлення та розвитку інфраструктури України» має гриф «Для службового користування», зокрема інформація щодо технічних та територіальних альтернатив.


Технічна альтернатива 1.
Початок автомобільної траси прийнято в місці примикання автодороги загального користування державного значення. Транспортна розв’язка передбачена у різних рівнях. Далі дорога прямує на південний-захід і в місці примикання колії і влаштування залізничного роздільного пункту приєднується до спільної траншеї з залізничною з’єднувальною ділянкою. Автомобільна дорога буде проходити паралельно залізничній колії.
Загальна довжина автомобільної з’єднувальної ділянки 11,7 км.
Автомобільна з’єднувальна ділянка прокладена паралельно залізничній з’єднувальній ділянці, розроблена для автодороги Іб технічної категорії.
Залізнична з’єднувальна ділянка відрізняється від технічної альтернативи 2 тим що має більш спрямлений напрям траси, менше кутів повороту, інші координати проходження траси залізничної з’єднувальної ділянки та більш пологий радіус кривих. Передбачається будівництво залізничної з’єднувальної з укладанням 13 стрілочних переводів та трьох упорів тупикових.


Технічна альтернатива 2.
Планована діяльність передбачає з’єднання автодоріг загального користування державного значення в районі м. Стрий.
Початок траси в місці примикання автодороги загального користування державного значення. Транспортна розв’язка передбачена у різних рівнях. Далі дорога прямує на південний-захід і в місці примикання колії і влаштування залізничного роздільного пункту приєднується до спільної траншеї з залізничною з’єднувальною ділянкою.
Загальна довжина автомобільної з’єднувальної ділянки 12,2 км.
Автомобільна з’єднувальна ділянка прокладена паралельно залізничній з’єднувальній ділянці, розроблена для автодороги Іб технічної категорії.
Також передбачається будівництво залізничної з’єднувальної в місцях примикання до існуючої залізничної колії, визначених комісією Філії «Львівська залізниця» з укладанням стрілочних переводів та упорів тупикових.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Автомобільно-залізнична з’єднувальна ділянка перетинає наступні населені пункти: м. Стрий та селища, що розташовані в адміністративних межах Стрийської територіальної громади, Стрийського району Львівської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Відмова від впровадження планованої діяльності. Так як виведення транспортних потоків за межі міста безпосередньо впливає на зниження негативних впливів автомобільної дороги на навколишнє середовище, то відмова від планової діяльності матиме негативні наслідки. У цьому випадку відбувається консервування існуючого стану і у майбутньому його погіршення, у зв’язку з чим дана альтернатива не є виправданою і далі не розглядається.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
У соціальному аспекті нове будівництво автомобільно-залізничної з’єднувальної ділянки надає можливість забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних параметрів ділянки сучасній та прогнозованій інтенсивності руху автомобільного транспорту, підвищити безпеку руху автотранспорту, забезпечити оптимальну швидкість дорожнього руху, розвантажити рух міськими вулицями м. Стрий, створити нові робочі місця, як на стадії будівництва, так і на стадії подальшої експлуатації з’єднувальної ділянки, її інфраструктури та об'єктів супутнього сервісу в першу чергу для мешканців прилеглих населених пунктів, зменшити забруднення атмосферного повітря від автотранспорту тощо.
Внаслідок поліпшення умов та безпеки руху транспорту, підвищення інвестиційної привабливості району, покращяться соціальні умови життєдіяльності та задоволення потреб місцевого населення.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Планованою діяльністю передбачається будівництво автомобільно-залізничної з’єднувальної ділянки, з параметрами автомобільної дороги І-б категорії, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги»:
- розрахункова швидкість руху – 110 км/год;
- кількість смуг руху – 4;
- ширина смуги руху – 3,75 м;
- ширина роздільної смуги – 3,00 м;
- ширина проїзної частини – 4 х 3,75 м;
- ширина узбіччя – 3,75 м, у тому числі зупиночна смуга разом з укріпленою смугою – 3,00 м;
- ширина укріпленої смуги на розділювальній смузі – 0,50 м;
- найменший радіус кривої у плані – 700 м;
- найбільший поздовжній ухил – 50,0 ‰;
- найменші радіуси кривих у поздовжньому профілі опуклих – 11000 м, увігнутих – 3200 м;
- розрахункове навантаження – 115кН;
та параметрами залізничної колії ІІ категорії, відповідно до ДБН В.2.3-19:2018 «Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» є:
- максимальна швидкість руху поїзда -140 км/год;
- кількість колій – 1;
- керівний ухил –12 ‰;
- мінімальний радіус кривих – 1000 м;
- максимальний радіус кривих – 2000 м;
- рейки – Р65;
- шпали – залізобетонні;
- баласт – щебеневий;
- максимальна довжина поїзда – 57 вагонів;
- максимальна вага – 5300 т.


Протяжність автомобільної з’єднувальної ділянки, на якій буде здійснюватися планована діяльність складає 11,7-12,2 км, в залежності від вибраної альтернативи.


Основними технологічними процесами будівництва автомобільної дороги є:
підготовка території будівництва (підготовчі роботи), які забезпечують можливість цілеспрямованого розгортання і виконання усіма учасниками будівництва;
спорудження штучних споруд (мостів, естакад, транспортних розв’язок тощо);
влаштування конструкції дорожнього одягу (основи, покриття);
облаштування дороги спеціальними спорудами та засобами, які призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху;
влаштування поверхневого водовідведення;
будівництво локальних очисних споруд дощового стоку.
Це дозволить покращити транспортно-комунікаційну інфраструктуру Львівської області та поліпшити умови місцевого руху, що в цілому позитивно вплине на безпеку дорожнього руху та економічний розвиток Львівської та сусідніх областей, а також покращить санітарний та екологічний стан міста Стрий.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
При проведенні планованої діяльності будуть враховані санітарно-гігієнічні, містобудівельні, територіальні, протипожежні та інші обмеження згідно з діючими нормативними документами. Зокрема:
дотримання містобудівних умов та обмежень;
дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів та допустимих рівнів шуму в тому числі шляхом насадження захисних лісових смуг вздовж дороги;
забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі найближчої житлової забудови, за потреби, встановлення шумозахисних екранів;
дотримання встановлених санітарно-захисних вимог;
раціональне використання та збереження водних ресурсів у відповідності до Водного кодексу України та інших діючих нормативно-правових актів у сфері охорони та раціонального використання водних ресурсів шляхом влаштування системи водовідведення, очищення дощових вод;
дотримання обмежень у сфері охорони, використання та відтворення рослин і тварин які регулюються відповідним законодавством України шляхом створення нових компенсаційних зелених насаджень;
обмеження впливу на ґрунти – додержання законодавчих вимог щодо захисту та раціонального використання земель в тому числі шляхом зняття рослинного шару ґрунту при влаштуванні під’їзних та технічних шляхів. Після проведення робіт з будівництва передбачити проведення рекультивації порушених земель;
вжиття заходів щодо охорони навколишнього середовища, враховуючи специфіку впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище відповідно до ДСТУ 9030:2020 «Автомобільні дороги. Оцінка впливів на навколишнє середовище»;
здійснення управління з відходами, відповідно до діючого законодавства. Передача відходів, що будуть утворюватися в процесі здійснення підготовчих та будівельних робіт та при експлуатації дороги, спеціалізованим організаціям, згідно укладених договорів, для подальшого управління. Також, вжиття заходів щодо облаштування тимчасових баз будівельних організацій місцями для збору та сортування відходів, встановлення біотуалетів, місць побуту та відпочинку, огородження території;
перевлаштування інженерних комунікацій, що будуть порушені при проведенні будівельних робіт - згідно технічних умов експлуатуючих організацій.


щодо технічної альтернативи 2
Екологічні та інші обмеження технічної альтернативи 2 аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
У звіті будуть враховані протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження, згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог: ДСТУ 9076:2021 «Автомобільні дороги. Оцінка впливу на довкілля», ДСТУ 9030:2020 «Автомобільні дороги. Оцінка впливів на навколишнє середовище» тощо.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Проєктні рішення включають підготовчі роботи, земляні роботи, прохідницькі роботи, укріплювальні роботи, технологічні операції з влаштування штучних споруд, дорожнього одягу, облаштування і обстановки дороги та установку засобів безпеки дорожнього руху.
До початку виконання робіт на об’єкті потрібно виконати підготовчі роботи згідно ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва»:
виконання необхідних організаційно-фінансових заходів;
створення геодезичної основи будівництва;
розчищення території будівельного майданчика;
планування території;
облаштування будмайданчиків;
влаштування технологічних доріг для руху будівельної техніки та монтажних майданчиків для встановлення будівельних кранів;
улаштування тимчасових об’їзних доріг, організація регулювання дорожнього руху, встановлення попереджуючих знаків.
До початку виконання основних робіт повинні бути виконані роботи по перевлаштуванню комунікацій. В підготовчий період виконуватимуться роботи з видалення небажаної деревної та чагарникової порослі в існуючій смузі відчуження автодороги з проведенням компенсаційних заходів з відновлення зелених насаджень, зняття, зберігання та перенесення поверхневого шару ґрунту для подальшої рекультивації будівельного майданчика, перевлаштування та/або винесення інженерних мереж і комунікацій за межі будівництва.
Проєктні рішення забезпечуватимуть стійкість земляного полотна, раціональне використання ґрунту (зняття верхнього шару ґрунту та рекультивація порушених земель), заходи протидії зсувам (укріплення посівом трав по шару рослинного ґрунту), підтопленню (заміна та подовження існуючих водопропускних труб), вжиття охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів, в тому числі укріплення укосів та узбіч (запобігає утворенню та проявам водної і вітрової ерозії на укосах земляного полотна; дозволяє знизити впливи транспортного руху). Забезпечення безперешкодної міграції диких тварин.
У цілому проєктні рішення направлені на мінімізацію можливого негативного впливу на навколишнє природне середовище і відповідають нормативним вимогам, які встановлені для автомобільних доріг загального користування, та забезпечують сталий розвиток району проходження траси з’єднувальної ділянки, на яку розроблено проєкт будівництва. При будівництві не передбачається використання екологічно- небезпечних матеріалів та технологій.


щодо технічної альтернативи 2
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території технічної альтернативи 2 аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні та екологічні вишукування виконуватимуться у повному обсязі. Проєктні рішення забезпечуватимуть вжиття охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
При будівництві:
геологічне середовище – порушення природної геологічної структури; передбачені компенсаторні інженерні заходи;
клімат та мікроклімат: вплив носить тимчасовий характер;
повітряне середовище: помірний вплив відбуватиметься за рахунок викидів в атмосферу забруднюючих речовин. Джерелами потенційного впливу на повітряне середовище будуть: двигуни будівельних машин та механізмів, також можливе навантаження атмосферного повітря пилом протягом проведення будівельних та підготовчих робіт;
водне середовище: проведення робіт на водоймах, пов’язаних з будівництвом, призводить до зміни стану водного середовища. На час проведення будівельних робіт, будівельні майданчики буде забезпечено біотуалетами та місцями для збору та зберігання відходів, відходи з яких будуть вивозитись для подальшого управління за договором із спеціалізованими підприємствами;
ґрунти: можливий незначний локальний вплив на ґрунти в місцях розширення дороги та місцях улаштування технічних доріг. Очікується відчуження земель в межах смуги відведення автомобільної дороги, а також під інженерні об’єкти, механічне порушення ґрунтового покриву, хімічне забруднення, забруднення відходами будівництва. Забруднення носитимуть виключно тимчасовий і локальний характер;
рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: за попередніми оцінками, об’єкти природного заповідного фонду та червонокнижні рослини в районі розташування та впливу об’єкта планованої діяльності відсутні. При виявленні червонокнижних рослин, вони будуть пересаджені в тотожні умови існування із залученням відповідних фахівців. При необхідності видалення зелених насаджень, зазначені роботи будуть здійснюватися відповідно до норм діючого законодавства, видалена деревина буде передаватись відповідним підприємствам для подальшої переробки або використання у вигляді палива. Чагарникова рослинність, яка непридатна для подальшого використання буде передаватись для утилізації спеціалізованим підприємствам. Також буде вжито компенсаторні заходи, а саме насадження захисних смух вздовж дороги;
навколишнє соціальне середовище: незручності при проведенні будівельних робіт (утруднення проїзду та проходу), створення нових робочих місць;
навколишнє техногенне середовище: перевлаштування інженерних комунікацій, що будуть порушені при проведенні будівельних робіт - згідно технічних умов експлуатуючих організацій; вплив вібрації на будівлі та споруди носитиме тимчасовий характер.


При експлуатації з’єднувальної ділянки:
геологічне середовище: не передбачається;
клімат та мікроклімат: не передбачається;
повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин при роботі двигунів автомобільного транспорту та технологічного обладнання, шум та вібрація від автомобільного транспорту та технологічного обладнання;
водне середовище: новозбудована з’єднувальна ділянка буде забезпечена системою збору дощових та талих вод, з подальшим їх відводом на очисні споруди дощового стоку, з можливим скидом очищених стічних вод у водні об’єкти. Враховуючи вище зазначене, очікується допустимий вплив на поверхневі водні об’єкти або підземні води;
шумове навантаження, пов’язане з рухом автомобільного транспорту на межі житлової забудови очікується в межах допустимих значень;
рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: допустимий вплив на стан біологічних та екологічних систем в межах захисної смуги автомобільної дороги, шум, аерозольні випадіння;
навколишнє соціальне середовище: поліпшення транспортно-експлуатаційних показників роботи дорожніх транспортних засобів в районі здійснення планованої діяльності, знизиться собівартість перевезень вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху;
навколишнє техногенне середовище: поліпшення транспортної інфраструктури.


щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1.


щодо територіальної альтернативи 1
При здійснення запланованої діяльності необхідне дотримання п.5.26 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» від 19.06.1996 №173, а саме відстань від краю проїзної частини магістральних доріг до червоної лінії житлової забудови слід встановлювати з урахуванням забезпечення в житловій забудові нормативних рівнів шуму і забруднення атмосферного повітря, але не менше 50,0 м.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Планована діяльність належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля у відповідності до:
пункту 7 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» - будівництво:
автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше;
будівництво автомобільних доріг першої категорії;
пункту 10 частини 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» - Будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд.

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планується провести дослідження впливу планової діяльності на повітря, ґрунт, рослинний та тваринний світ, техногенне та соціальне середовище під час будівництва та експлуатації об'єкту. Розроблення заходів по зниженню негативних впливів на довкілля та покращення екологічного благополуччя.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.


У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде висновок з ОВД, що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України та інші документи дозвільного характеру, а саме отримання Дозволу на виконання будівельних робіт, що реєструється/видається Департаментом Державної архітектурно – будівельної інспекції України.
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Департамент екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів, поштова адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, тел. +38 (044) 206-31-40; +38 (044) 206-31-50, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Контактна особа: Грицак Олена Анатоліївна, заступник директора Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – начальник відділу оцінки впливу на довкілля.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 824 від 14.09.2020, № 967 від 08.09.2023}

Повідомлення про намір ТОВ «Оператор ГТС України» отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами ГРС Вівня Бібрського ЛВУМГ

 

Повідомлення про намір ТОВ «Оператор ГТС України» отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами ГРС Дашава Бібрського ЛВУМГ