“Мале Карпатське коло – це ремонт понад ста кілометрів місцевих доріг та будівництво нових об’єктів”, - Юрій Бучко

23 жовтня

 1634905825 612x321 3 0У межах реалізації проекту “Мале Карпатське коло” департаментом дорожнього господарства Львівської ОДА заплановано ремонт та будівництво 39 об’єктів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення. Загальна вартість всіх робіт по місцевим дорогам становить 4,13 млрд гривень.

Які це об’єкти – розповів під час робочої наради  щодо реалізації проекту заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.

“Ми працюємо за маршрутним принципом, тобто розробляємо проєкт на існуючі дороги мости на них та будуємо дороги за напрямком, який сполучатиме певні території. На сьогодні нами визначено 5 основних напрямки.  Це Славське - Верхній Студений,  який включає капітальний ремонт двох ділянок автомобільної дороги Славське – Хащованя, ремонт 2 мостів на ній та нове будівництво дороги Хащованя– Верхній Студений.  Другий напрямок Славське – Сеченів – включає капітальний ремонт дороги  Славське – Вигода,  двох мостів на ній та будівництво двох нових ділянок автомобільних доріг  -  дороги, що з’єднає автодороги Сколе-Славське та Славське-Вигода та будівництво дороги Верхня Рожанка– Сеченів”, - наголосив Юрій Бучко.

Ще один напрямок -  с.Тухля – с. Плав’я, або сполучення двох державних доріг Сколе – Славське з Київ – Чоп. Він включає капітальний ремонт двох доріг та ремонт 11 мостів.

Також в межах проекту працюватимуть на ділянці Мохнате – Боберка, тут планується перспективний пункт пропуску Боберка-Смольник. Цей маршрут включає капітальний ремонт двох доріг та ремонт 11 мостів.

І останній інфраструктурний об’єкт  -  Корчин – Сукіль,  це фактично нова дорога, яка має сполучити Львівську та Івано-Франківську області за ще одним маршрутом. В рамках цього напрямку заплановано капітальний ремонт двох доріг та мостів на них.

“Разом заплановано капітально відремонтувати 116,3 км доріг загального користування місцевого значення, збудувати 7,5 км нових доріг що з’єднають Львівську, Закарпатську та Іван-Франківську області, та перебудувати 26 мостів. Всі об’єкти проєктуються за єдиним стандартом з велодоріжкою, тротуаром, освітлення, з шириною проїзної частини не менше 7-8 м, особливе увагу приділяємо заходам з безпеки дорожнього руху. У 2022 році ми завершимо всі проєктні роботи та проведемо процедури закупівлі по майже всіх об’єктах. Департамент дорожнього господарства Львівської ОДА як замовник робіт з ремонту місцевих доріг, які включено в проєкт «Мале карпатське коло» буде готовий виконати роботи в рамках цього проєкту на суму 2,2 млрд гривень. Перш за все плануємо розпочати роботи на всіх мостах та на об’єктах нового будівництва, які з’єднають Львівщину з Закарпаттям та Івано-Франківськом. Також буде продовжено роботи на розпочатих цього року ділянках”, – додав Юрій Бучко.

Щодо нового будівництва, то заступник голови зазначив, що вже виготовлено передпроєктну документацію на будівництво нових доріг, що з’єднають Львівщину з Закарпатською та Івано-Франківською областями.

“Нова дорога – Хащованя –Верхній Студенний  матиме протяжність майже 6 кілометрів. З них територією Львівщини 1,6 км та Закарпатської 4,2 км. Орієнтовна вартість будівництва складе 750 млн гривень, це включаючи перехід через газову магістраль, яка проходитиме на межі Львівської та Закарпатської областей.  Інша дорога  протяжністю  10,75 км – Верхня Рожанка-Сеченів. Орієнтовна вартість будівництва складе 902 млн гривень. Кінцеву вартість проєкту буде відома після виготовлення проєктно-кошторисної документації”, - зазначив Юрій Бучко.

Нагадаємо «Мале Карпатське коло» - масштабний проєкт, який у найближчому майбутньому об’єднає курортні та туристичні центри трьох областей. Серед ключових центрів з львівського боку – Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, із боку Закарпаття – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, а з Івано-Франківського – Вигода, Вишків і Буковель.